me and you,always!

Heeey!

Idag blev jag väckt av telefonen,det var min syster som ringde.
Vi hade pratat om att käka lunch tillsammans men eftersom det var så tråkitgt väder på stan så dissa vi stan och käkade middag hos dom istället.
Sötjoel var också hemma så han var med.

Efter att vi käkat så drog vi iväg till Barnenshus för att köpa lego,och jisses så dyrt sånt där är.
Joel pekade på ett lego han ville ha,bara sådär 999kr.
Blev dock lite billigare lego den här gången.

Efter att jag skjutsat hem dom bar det iväg till jobbet.
Blev jobb 16-20.30 och efter det träffade jag Nadja en stund.

Nu har jag precis ätit lite och ska ta en snabbdusch innan det blir att sova.
Jobb imorgon 7-12.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback