so tired

Heeeey!

Dålig på att uppdatera,I know!
I lördags var det valborg och jag och jobbade en stund på eftermiddaen och sen blev det grillning hos mig med Nadja,Blaise och Kevin,riktigt trevligt!

Efter det åkte vi mot Carlshem till Pascal och hade det trevligt med massa folk.
Blev inte så jättesent men fick ett samtal under natten så blev att åka ut en sväng till sen fara och jobba klockan 7.
Jobbade delat pass så hade bara 2h på förmiddagen sen fick jag åka tillbaka och sova några timmar.
Sen blev det pizza med min govän innan jag skulle åka och hälsa på syrran och dom ett tag innan det var dags för jobb igen.

Efter jobbet plockade jag upp Nadja på stan,vi åkte hem till mig och jag bytte om.
Vi åkte sen iväg oc köpte en glass innan vi skulle hämta Marcus och sen fara till Blaise och titta på basket.
Boston - Miami.

Kom hem vid 00.30 och somnade direkt.
Har precis vaknat,skönt att sova när det inte blivit mycket sömn i helgen.

Är ledig idag också så ska bara ta det lugnt,plugga lite och städa lite.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback