Soon baby,soon .

Heeeey!

Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt trots att jag tog mig en sovmorgon till 10.
Började med att betala min första hyra.
Sen när pappa kom hem åkte vi till min kvartersvärd för att låna nyckeln till min lägenhet för att kika lite.
Dom har lagt in nya mattor i kök,hall och sovrum.
Jag fick även välja ut tapeter till köket,och dom ska även sprutmåla mina köksluckor.
Kommer bli great.




Sen åkte jag ner på stan för att göra en liten sak,hade Nadja med mig också.
Sen åkte jag och pappa och kollade på tapeter till sovrummet och hallen och jag har redan bestämt mig.

Nästa vecka är det inflyttning,inte många dagar kvar och jag kan knappt fatta det.

Sen ikväll har jag träffat Nadja en sväng igen.
Vi spelade lite spel på nattöppet.



Dom här två provade vi på,hade riktigt kul.

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska göra.
Kanske ta in en till kartong och packa lite till?


Nu ska jag slita mig från dator.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback