time to move on

Heeeey!

Igår blev det jobb 9.45-19.00.
Åkte bara hem och bytte om sen bar det av till Röbäck för att kolla på syrrans äldsta grabb som hade fotbollsmatch.
Gud vilken skillnad det är på dom nu jämfört med förra året.
Då var dom mest alla i en klump,men nu har dom fått igång passningsspelet och håller sina positioner.




Joel var såklart där också.


Sen när jag väl kom hem så blev det att packa lite.
Packade ner lite glas och skålar och sånt som är mitt.

Nu tänkte jag fortsätta med att packa i mitt rum.
Ringde nämligen min kvartersvärd idag och jag får flytta in redan på måndag och eftersom jag jobbar i helgen så blir det att sätta fart redan nu.

Har fortfarande lite svårt att förstå att jag ska flytta hemifrån.
Jag har bott i det här huset i 10år så det är lite sorgligt att lämna det.
Men ska bli kul att bli vuxen på riktigt och få ha mitt eget place.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback