Unconditional love

Heeeey!

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen,blev att jobba över 30min men det gjorde inte så mycket.
Dagen har flytit på ganska bra.
Nu är jag ledig tisdag och onsdag,känns rätt skönt med tanke på att jag ska jobba i helgen.
Plus att jag har en viktig sak att göra imorn.
Sen är det bara nästa vecka sen har jag min semester :)

Lite synd dock att jag åker dagen efter jag har inlflyttning,men jag får försöka hinna så mycket som möjligt ändå.
Får ordna resten när jag kommer hem.

Blir nog att åka till Piteå på torsdag nästa vecka om allt går enligt planerna.
Där ska jag vara största delen av mina 2 veckors semester i sommar.
Tur jag har bästa sällskapet iaf :)


Piteå havsbad.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen krypa ner under täcket och titta på serier och sen sova.
Godnatt.


This feeling for you is getting stronger and stronger each day.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback