.

Heeeey!


Igår började jag kvällen hemma hos Nadja,där fixade vi håret och sminket osv innan hon skulle ner på stan för att sjunga.
Jag inväntade Kevin,Donnel,Lionel och Egide och åkte sen ner på stan och vandrade omkring.

Mötte sen upp Blaise och Nadja och for till Tc och hade det ritkigt trevligt.




 


När krogen stängde vandrade vi mot max vid e4an.
Dom andra gick och käkade men jag åkte hem med resten av grabbarna.

Skulle jobba som ledsagare idag mellan 14-18.30.
Det var inte det roligaste när man var bakis men det gick ändå bra.

Har sen varit med Nadja ett tag och nu sitter jag här och ska snart krypa ner i sängen.

Imorgon är det jobb som gäller.
12.30-21.00.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback