uppdatering.

Heeeey!

Har lovat en rejäl uppdatering och här kommer den.

I torsdags var jag och Nadja och kollade på grabbarnas basketmatch.
Dom var riktigt duktiga och drog hem en vinst. :)





Helgen var rätt lugn.
På lördagen agerade jag schaffis och skjutsade lite folk,sen fick jag umgås med min bästaste också.

Söndag blev det att kliva upp rätt tidigt.
Mitt på dagen åkte jag och hämtade Nadja och vi åkte för att handla lite fika osv efterssom hon fyllde år.
Blev lite akutbakning av tårta innan folket kom.





Nadja snålade inte med fikat iaf.


Igår spenderade jag heeela dagen på jobbet 7-17,30.
Var helt död när jag kom hem,somnade på soffan och vaknade vid 23-tiden.
Tittade lite på tv och somnade sen om igen.

Idag jobbar jag kväll 15-22.
Åkte iväg och handlade med pappa åt farmor och sen mötte jag upp Nadja på stan vid 10.
Blev en rejäl shoppingrunda för mig.


Jag är helnöjd!

1 par skor,2 par jeans,1 par leggings,underkläder,linser,1 linne.

Nu har jag precis ätit lite och ska börja byta om till arbetskläderna och åka mot jobbet.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback