Love this feeling

Heeeey!

Idag hade jag som sagt sovmorgon,började inte jobba förän 11.30.
Jag klev dock upp vid 7.30 för att åka iväg och handla med pappa lite.

Var förbi rusta och köpte julgardiner och en ljusslinga som jag ska ha på ballkongen.
Åkte sen och handlade till farmor och åkte och hälsade på henne en stund.

Jobbade sen 11.30-17.00.
Pappa plockade upp mig på jobbet och vi åkte iväg till Coop för jag skulle handla lite mat osv.
Har blivit mycket handling idag men så brukar det vara när man får lön,haha!



Blev  sen att ta itu med ett stort diskberg och plocka undan lite skräp.
Fick sen finbesök,vi satt och tittade på sportvetenskap på 10an och sen blev det fotboll.
Sverige mot England,fick sällskap till första halvleken och nu sitter jag och tittar på den andra.
Har krypit ner under täcket och har det mysigt.

Ser dock inte så ljust ut för Sverige men än är det några minuter kvar.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback