what a great day

Heeey!

Blev ingen badning av vovven igår.
Var dock iväg på middag hos mamma och pappa,storebror och Anna var också med.
Riktigt trevligt.

Blev väckt idag av att min kära bror ringde och frågade om vi kunde ta badningen idag.
30min senare kom dom med vovven.
Anna var med och visade först när vi badade honom och sen hur jag skulle kamma osv.
Vilket arbete,han har ju värsta krullet.



Hade fullt upp så blev inga bilder från idag.
Men eftersom jag ska ordna badningen framöver så kommer fler tillfällen.

Fick sen ett trevligt besök.
Vi har kollat på film och ätit gomat.
Såg på filmen Cass!




Nu har min kära vän gått hem och jag har bänkat mig i soffan framför True talent finalen!
Efter det blir det Beck så jag har det jag ska göra ikväll.
En riktigt mysig söndag med andra ord.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback