you light up my life

Heeeey!

Imorse när jag vaknade var jag helt död,eftersom jag jobbade kväll igår kom jag hem rätt sent och det är inte så lätt att bara gå och lägga sig direkt.

Tog mig iaf igenom arbetsdagen 7-15.30.
Mamma plockade upp mig på jobbet och vi åkte till Expo och Rusta.
Jag köpte lite ljus,gardiner,ljusstakar och en stjärna osv.
Jag är helnöjd.



Är ledig imorgon så tror jag tjuvstartar och sätter upp lite julgariner och ljusstakar redan då.
I helgen ska jag baka bullar osv.
Dock äter jag inte upp dom själv,brukar ta nån när jag håller på att baka men sen ger jag bort resten,haha!

Nu ska jag dock börja laga lite mat,det blir lasagne idag.
Åt det förra veckan också men det är ju så sjuuukt gott!

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback