I smile up to the sky,I know I'll be alright

Heeey!

Sämst på att uppdatera.
Nyss slutat jobba,jag är helt död.
Blir att lägga sig i badkaret snart sen fixa nå mat och bara ta det lugnt framför tv'n.

Kanske ska berätta lite vad jag haft för mig dom senaste dagarna.

Fredag:
Jobbade 7-17 åkte sen iväg och träffa Nadja,vi åkte till hennes mamma och styvpappa,extrapappa,låtsaspappa vad man nu kallar det och käkade middag där,gött och trevligt!

Vi åkte sen hem till mig och hade en myskväll framför tv'n med lite smått och gott.
Blev dock en tidig kväll eftersom jag skulle upp och jobba samma sak för Nadja.

Lördag:
Jobbade delat pass 7-12.30 och sen 16.30-21.30.
Mellan arbetspassen var jag och hälsade på farmor lite.
Åkte sen och plockade upp Carro och vi begav oss mot stan för att ha spelturnering med Nathalie och Nadja.

 

Riktigt roligt hade vi det.

Sen blev det jobb igen ett par timmar och efter det åkte jag hem till mamma och pappa där min kära storebror och hans tjej satt och tog sig några öl.
Vi satt och pratade bra länge och jag ångrar mig idag då jag endast sov 4h.
Jobb 7-16.30 och det var en seeeg dag.

Nu väntas 5 arbetsdagar till innan jag är ledig.
Men jag klagar inte,ser fram emot nästa lön! haha

Later.



jaa bara 24 dagar kvar nuuuu :D :D :D

2011-10-10 | 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback