just another story

Heeey!

Dagen började segt,ont i ryggen och sjukt trött!
Tog mig upp,duschade och gjorde mig klar för att åka iväg och köpa en flaska champagne till min kusin som fyllt 40år och som skulle firas idag.
Vi åkte till Evys på ersboda för att fira honom,träffade några av kusinerna,fastrar,kusinbarn osv.
Riktigt trevligt var det.



Efter det åkte jag iväg och handlade lite,pannkaka stog på middagsmenyn.
Är barnvakt till min systers pojkar och dom ville ha pannkakor till middag och självklart gjorde jag det.

Det har varit en riktigt mysig kväll,tittat på fångarna på fortet och busat för fullt.
Pojkarna ligger nu i mitt sovrum och sover.

För mig blir det att sova på soffan,min rygg kommer nog inte må bättre av det men men.


Mosters älsklingar!

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på lite jersey shore.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback