Love the way it feels

Heeeey!


Dagen börjades med en morgonpromenad med lillvovven.
Vi åkte sen och plockade upp Nadja och åkte mot teg för att sola.
När vi lix var där plockade vi upp grabbarna.

Skjutsade hem Nadja och Blaise och sen skjutsade jag hem K.
Åkte och köpte en kycklingpizza till K och åkte hem till han och käkade.
Vi åkte sen iväg till budo & fitness och köpte lite saker.
Åkte även förbi bolaget en sväng innan jag skjutsade hem honom och hämtade Nadja och Blaise igen.



Efter att vi kört Blaise till jobbet åkte vi förbi min mamma och pappa och fixade och kollade på V75 eftersom jag och pappa spelat.
Vann faktiskt några hundra tillsammans så det var nice!

Åkte sen hem och käkade och sen for vi hem till storebror med vovven.
Satt och pratade med dom ett tag innan vi åkte hem och började göra snickerskakor,yum!
Dom är ute på svalning just nu så får se hur dom smakar sen :)



Nu ska vi titta på film och ha det mysigt.
Hoppas ni alla har en underbar lördagkväll!
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback