time stands still when I'm with you

Godkväll!


Kvällen spenderades som sagt med Magdalena.
Blev massor med prat och massor med skratt,även lite demostrationer på olika sätt att träna magen.
Det borde jag dock ha filmat,haha!
Tur att ingen såg oss!

Hon åkte precis hem och jag har precis hämtat in tvätten.
Ska ta och äta lite hallon och blåbär och se klart Sex and the city filmen på tv och sen vika ihop alla kläder så jag slipper göra det imorgon.

Imorgon väntas jobb 7-15.
Efter det blir det att åka och träffa Anna och Benjamin,ska blir riktigt roligt eftesom det var ett bra tag sen jag träffa dom.


Sötaste lillkillen.

Nu ska jag äta mina bär och se klart filmen.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback