tired

Heeey!

Jag är trött,sjukt trött!
Jobbatr 7.30-14.30.
Åkte sen iväg och handlade åt farmor och var och hälsade på henne ett tag.
Var sen iväg och köpte min skänk som jag visade här i bloggen igår!

Tog mig ett varmt och skönt bad när jag kom hem.
Sen åkte jag iväg och hämtade en kompis som hjälpte mig att skruva ihop min skänk.
Den är nu på plats och den är jättefin.
Jag är för trött för att ta nått kort just nu men gör det lite senare.

Tänkte ta mig en powernap sen fixa lite mat och matlåda till imorgon.
Sen ska jag även fixa fram ett kort.

Later.



hmmm... en kompis vaa?

2011-10-19 | 22:39:09

Sv: haha ja faktiskt så var den en kompis! ;P

2011-10-20 | 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback