What a wonderful weekend

Heeeey!


Jag är glad glad glad men trött trött trött.
Det har varit en skitbra helg!
Fredag umgicks jag ett par timmar med den bästa,min bästaste vän!

Lördag blev det jobb 7-14 och sen 17-21.
Agerade sen schaffis till storebror,brian,K och en random snubbe som K tyckte vi skulle skjutsa.
Blev sen en härligt kväll/natt med massor av skratt,haha!

Somnade sent,vaknade vid 11.30 rätt trött och seg men tog mig upp.
Skjutsade min vän en sväng och sen åkte jag med pappa en sväng till farmor och sen min faster.

Resten av eftermiddagen har jag bara slöat i soffan och tittat på film.
Såg klart friends with benefits och sen soul surfer.





Nu ska jag försöka hitta någon annan film och se och bara fortstätta att slöa.
Imorgon väntas jobb 7-15.30.


Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback