What a wonderful weekend

Heeeey!


Ja vart ska jag börja? fredag kanske..
Fredagen började med jobb 7-15.
Satt med Nadja ett tag och pratade och vid 21-tiden åkte jag,Mike och Malk till Övik på en spontanresa.
Vi bestämde oss för att gå på Harrys en sväng och det jag absolut inte trodde var att jag skulle träffa nån jag känner men det gjorde jag :) Vi spenderade kvällen på harry,trevligt trevligt!
Jag agerade chaffis och hemresan var plågsam,jag var riktigt trött men det gick bra.
Vi var hemma vid halv5-tiden.
Kvällen var faktiskt riktigt rolig.


Lördag.
Var jag sjukt trött när jag vaknade men skulle skjutsa en viss person till bussen som skulle till Övik.
Åkte sen förbi Sara en sväng innan jag åkte och hämtade pappa i stugan eftersom han skulle ha bilen.
Käkade lunch med pappa och sen var det bara att åka hem och börja städa,diska och fixa musiken inför kvällen.



Såhär såg kylen ut innan folket kom,haha!
Kvällen spenderades men alla underbara carlshöjdare som jag har saknat dom!
Så det var ritkigt kul att träffa dom igen.

Jag hade inte laddat kameran dum som jag är och blev inga kort på mobilen heller.
Men så går det ibland.
Tobias kom också förbi en sväng men då hade alla redan hunnit fara.
Men det var kul att sitta och prata med han ett tag.

Vaknade imorse men världens största huvudvärk.
Gick och la mig på soffan och somnade om där vaknade några timmar senare,fortfarande ont i huvet,huvva.

Nu håller jag på att fixa lite mat,kvällen ska jag spendera med Magdalena,ska bli trevligt!
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback