You and me is the perfect us

Godkväll!

Jag är sjukt trött och seg.
Varit en lång arbetsvecka plus att jag är förkyld.

Jobbat idag 7-17 åkte och hämtade upp Nadja direkt och vi åkte hem till mig och jag bjöd på middag.
Pasta carbonara stog på schemat.
Det var riktgit gott!


Det här är nog den godaste carbonaran jag ätit och det var i Grekland.
Den var sjukt god!


Hur som helst,vi har tittat på film och idol ikväll.
Såg honey 2.
Under Idol sov jag största delen,sjukt trött är jag!



Har även brorsans vovve här inatt,så jag och Nadja tog en liten promenad med honom innan hon tog bussen hemmåt.
Nu ska jag byta om och peta ut mina linser och sen lägga mig och sova.

Ska bli sjukt skönt.
Imorgon står solning med Nadja på schemat.
Mer än så har jag ej planerat och det känns riktigt härligt.

Nu blir det sängen - godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback