You are my number one,always!

Heeey!

Kan börja med att säga att kakorna jag och Nadja gjorde igår blev supergoda.
Så goda att min mamma och pappa fick min halva av plåten och Nadja den andra.
Räckte att smaka,men sen är det bra.

Sov på soffan mest hela kvällen,var helt död.
När Nadja åkte hem somnade jag direkt på soffan igen och vaknade vid 4-tiden imorse.
I panik ringde jag min govän och åkte och plockade upp han.


Dagen blev ritkigt seg eftersom vi somnade på morgonkvisten.
Blev frukost/lunch i sängen,inte varje dag jag gör sånt.
Det är samtidigt inte varje dag jag tar en så lång sovmorgon som till 1 på dagen.

Åkte iväg och hanlade lite med mamma sen.
Tog mig en promenad hem från mamma och pappa och det var bara att gå raka vägen till tvättstugan.
Har snart tvättat 4 maskiner och även storstädat köket och rengjort ugnen.

Nu ska jag äta lite middag,blir bara fil och flingor för jag känner mig inte så hungrig.

Imorgon är det jobb 7.30-14.30.
Blir stan en sväng med Nadja och sen blir det att åka och titta på basket på kvällen.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback