Don't stop believin'

Heeeey!
Igårkväll ringde Sara och undrade om jag ville hänga med ut men jag kände mer för att lägga mig och sova.
Vaknade till senare av att jag hörde nått ljud från köket så jag klev upp och där hittade jag 5st so försökte vara tysta,haha!
Klockan var stra före 5 så bestämde mig för att sitta uppe ett tag men det tog inte lång tid innan jag vandrade tillbaka till sängen.
Jobbat idag 9-16-30,kom hem sov,åt och nu ligger jag på soffan och väntar på att klockan ska bli 22 så jag får se Bigbrother.
Imorgon ska pappa ha syrrans pojkar hela dagen så dom kommer nog och hälsar på här en stund,får se om vi åker och hälsar på farmor också.
Jobb imorgon 14.30-21.
Nu ska jag återgå till tv'n.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback