It wasn't easy

Heeeey!
Igår blev det jobb 12.30-21.30 sen var det bara att åka hem och dusha och göra sig klar för utgång med Sara,Karla och Danne.
Började med Allstar och avslutade kvällen på Olles,hade riktigt trevligt!
Blev sen en promenad hem,dum som jag var hade jag tagit på mig skinnjackan så det blev lite kallt när vi skulle hem.
Det blev en sen kväll för min del,somnade inte förän på morgonsidan någon gång.
Sov till 1 idag var sen vaken ett par timmar och somnade på soffan och vaknade vid 20-tiden.
Nu sitter jag och tittar på bigbrother med Sara och vi väntar på att maten ska bli klar.
Har inte ätit något idag så magen kurrar för fullt.
Kyckling och pommes står på menyn.
Yum!
Blir en lugn kväll med film osv.
Ska bli riktigt skönt.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback