life is pretty good

Sitter och kollar på bilder från olika resor jag gjort,vill se så mycket och åka på så många ställen.
Jag har ändå fått resa väldigt mycket men det finns så mycket kvar som jag vill se.
Jag skulle vilja åka tillbaka till New York,så sjukt häftig stad.
Jag skulle även vilja åka till Los Angeles.

Eller åka tillbaka till Thailand.
Det var ett riktigt paradis,så sjukt härligt.

Afrika skulle jag också vilja åka till,där finns det många länder jag skulle vilja besöka.

Eller åka tillbaka till Grekland,också ett sjukt härligt och fint land.
Resa är något jag tycker sjukt mycket om.
I höst åker jag som sagt till Turkiet igen,blir nog 6e gången eller nått jag är där men jag gillar det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback