life is pretty good

Heeeey!
 
Den senaste veckan har varit helskön!
Jobbat,käkat på droskan med bästa Sara,bio,krogen,stugan,luleå,tjejkväll mm...
Igår efter jobbet blev det att skynda hem för att dricka lite vin med Karla och Emilia och sen bege sig mot båten där Sara och massa andra fina människor var.
Vaknade vid 7 imorse och kunde inte somna om,åkte sen iväg med pappa för att hälsa på sötfarmor en sväng och sen blev det lite shopping med mamma.
Fick med mig en kofta,en tröja,ett linne och leggings.
Åkte sen och plockade upp pappa och sen blev  det gomiddag på sjöbris!
 
 
Nu har jag precis kommit hem och ska lägga mig och slöa framför en film.
Imorgon ska jag iväg till min syrras jobb en sväng sen käka med Sara på stan sen blir det bio :)
 
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback