Don't you worry

Heeeey!
 
För drygt en vecka sen ramlade jag utanför kontoret och gjorde illa mig rygg.
Det tog en vecka innan jag åkte till sjukgymnasten och kollade upp den, en benet var mycket längre än det andra så dom fixade det och när jag är påväg hem ramlar jag nerför trappen och gör illa foten rejält.
Akuten direkt för att kolla om något är brutet men tur var så var det inte det.
2 ledband hade jag dock töjt ut så bara att linda foten och fram med kryckorna.
 
Nu har jag hoppat på kryckor sen torsdags och mina händer och armar gör ont meninte ondare än foten.
Är bänkad i soffan med foten i högläge och glor på massa serier på tv.
Finns inte så mycket annat man kan göra när man är sjukskriven.
 
 
 
Nu ska jag återgå til tv'n.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback