laundry day

Trött är bara förnamnet på vad jag är.
3.5h sömn och sen 7h jobb på det,somnade direkt jag kom hem.
Upp för att tvätta vid 17-tiden och råkade somna om igen medans jag väntade på tvätten.
Vaknade 1min före tvättstugan låste sig och ni tror jag han? nope!
Fick sitta och vänta tills nästa skulle tvätta för att få ut min tvätt så nu hängder det tvätt över hela lägenheten.
 
 
Har precis ätit lunch/middag,ja jag är sämst på det där med fasta mattider.
Ska sätta mig och skriva en handlingslista till på lördag då jag och Sara ska åka till stan och handla dom sista julklapparna, jag ska försöka hitta mig ett par skor också.
Det blir även en sväng förbi Coop för storhandling, vilket verkligen kan behövas just nu.
 
Nu ska jag ta tag i det jag ska göra och sen blir det en tidig kväll.
Later!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback