time just flies by...

Heeeey!
 
Vi kom hem från Luleå vid 6imorse så blev sängen direkt.
Började leva vid 13-tiden och åkte sen och hämtade ut mamma och pappas julklapp som kommit.
Sen har jag mest legat och slöat i soffan,febern börjar ge med sig men snorig och nästan ingen röst.
 
Fick ett sms tidigare om jag ville med ut och käka middag med min bror och hans tjej eftersom min älskade bror fyller år idag men jag fick passa på den då jag inte känner mig så kry.
Stort grattis på 29års dagen bästaste storebror!
 
 
 
 
Ska sätta mig och skriva lite julkort och slå in lite julklappar om en stund hade jag tänkt mig.
Är supernöjd med julklapparna iår så kommer bli kul och se när dom öppnas!
 
Ska se klart mina serier nu.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback