trött och förkyld...

Heeeeey! 
 
Vaknade upp och kände mig inte alls pigg,trött och förkyld.
Igår kände jag inte av någon förkylning alls men poff så var den där när jag vaknade.
Blev frukost med Sara,det är inte så ofta vi äter tillsammans överhuvudtaget så det var trevligt!
När vi satt och åt fick jag ett samtal av min bror som ville komma och hälsa på så när Sara for till jobbet kom brorsan och vovven hit.
Prata om allt och ingenting,både jag och min bror är duktiga på att prata så pratade mest i mun på varandra,haha!
 
Sötvovven i somras i stugan.
 
Hoppas jag känner mig piggare imorgon då jag ska tillbaka på jobbet.
Dock ska jag bara sitta på kontoret men ändå.
Ska krypa ner i soffan och försöka få upp värmen och se på tv ett tag.
 
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback