hard work work

Heeeey!

Sämst på att uppdatera,I know! men jag har haft fullt upp med annat.
I fredags efter jobbet åkte jag och Nadja och handlade lite mat och åt sen fläskfile med potatisgratäng och rödvinssås,yum!

Planen var att ha en filmkväll men så blev det inte,vi åkte hem till Nadja och Blaise där det satt lite trevligt folk och sen blev det utgång på Allstar.
Kom hem vid 3 på natten och jag hade tagit på mig jobb på lördag och började 7.
Det gick dock väldigt bra ändå.



Blev även att jobba extra på söndag så imorse när klockan ringde 05.45 var jag riktigt trött.
Jobbet idag gick ändå bra,slutade 15 och sen har jag hämtat Sara och Bea på flygplatsen,hälsat på farmor och umgåtts med mina föräldrar.

Nu ska jag gå till tvättstugan och sen blir det mat med Sara.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback