I didn't change,I grew up.

Heeeey!

Igår blev det jobb 7-16,sen åkte jag och plockade upp Sara och Bea o vi åkte och käkade buffe,yum!
Sen var vi och fixade lite saker då Nadja ringder och vill att jag kommer till dom och dricker lite öl.
Det tackar jag inte nej till,det var ju lillördag och jag jobbar kväll idag så.


Busiga flickor.

Blev väckt tidigt imorse så jag åkte iväg och handlade med pappa osv.
Nu har vi precis ätit lunch och jag ska snart bege mig mot jobbet.
13.30-21.
Älskar på ett sätt att jobba kväll,det är riktigt lugnt och tiden går dubbelt så snabbt.

Nu ska jag vara lite social med pappsen innan det är dags att åka.
Later.


I promise that someday you will look back and think.. "damn that girl really did love me."




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback