2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tog körkortet,flyttade hemifrån och fick ett jobb.
Har du några nyårslöften?

Ska bli duktigare med att träna och tänka mer på vad jag äter.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa,finaste Jannike fick en riktig liten sötnos :)

 


Vilka länder besökte du?
Höll mig för ovanlighetens skull i sverige hela året.

 

 

Bästa minnet från 2011?
Alla fina stunder med den finaste,piteå var även ritkgit härligt trots att vi jobbade mkt också.

Och bästa av allt var min födelsedag som jag firade med K i sundsvall,helt klart det bästa!

 

 

Bästa köpet?
Alla möbler osv till lägenheten.


Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler och saker till lägenheten.



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min finaste govän och även min bästaste Nadja.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag vet faktiskt inte,det har väl gått upp och ner som alla andra år.



Favoritprogram på TV?
Desperate housewives i think.



Är det något du saknar 2011 som du vill ha år 2012?

Finns nog mkt,men jag är ändå nöjd med allt jag har.


 

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Sommaren,utlandsresa i september när pappa fyller 60.

 


Blev du kär i år?
Nope,blev kär 2008 och är det fortfarande.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Visat alla nära och kära hur mkt dom betyder.

 


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?

Det blev mest lugna hemmakvällar.

 

Vem/Vilka saknade du?
Vissa vänner som glidit bort lite,alla har sina liv osv.


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Ja det hoppas jag verkligen!



Har du haft ett förhållande under 2011?

;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback