Happy B-day mami

Heeeeey!

Hoppade som sagt in och jobbade idag 7-14.
Efter det åkte jag till sjukhuset en svän,sen blev det att åka hem och göra LCHF-biffar.
YUM!




Efter det åkte jag hem till mamma och pappa eftersom min kära mor fyller år idag :)
Brorsan och Anna hade varit och köpt 2 olika tårtor.



En sån här goding och sen en vanlig tårta med blå marsipan.
Jag tog dock bara en liten bit eftersom jag är känslig mot grädde.


Imorgon har jag sovmorgon till 11.30.
Ska ändå upp rätt tidigt eftersom jag tänkte åka till sjukhuset innan jobbet.
Har en rätt kort dag slutar 17,sen är jag ledig i 5 hela dagar,helt underbart!!

Nu ska jag byta om till lite skönare kläder och krypa ner i soffan och se film.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback