loving every moment with you

Heeeey!
Kvällen igår spenderades med Anna och Hanna,köpte mat och pratade i ja jag vet inte hur många timmar det blev.
Hanna åkte iväg vid 23-tiden så jag och Anna bestämde oss för att titta på film.
Sen skjutsade jag hem Anna och min trötthet försvann.
Slutade med att vid 5-tiden åkte jag och hämtade min govän och några på teg och skjutsade lite folk.
Kom isäng vid 6.30 imorse var rätt sega på morgonen/dagen när det var dags att vakna.
Blev att äta lunch i sängen framför tv,helskönt!
Sen har jag även varit en svän på sjukhuset och sen skjutsat och haft mig.
Nu har jag beslutsångest hur jag ska göra ikväll då allt ändrats fram och tillbaka och det känns bara jobbigt.
Ska iaf duscha så får jag se sen.

Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback