Sometimes you forgive people simply because you still want them in your life

Heeey!
Varit borta från bloggen ett tag,haft fullt upp med annat.Massvis med tankar i mitt huvud.
Den senaste tiden har jag mest jobbat och spenderat tid på sjukhuset osv.
Igår var jag och kollade på basket och påvägen hem började jag må riktigt konstigt.
Fick svårt att andas och fötterna och händerna domnade som bort.
Pappa åkte med mig på akuten och jag fick syrgas och dom gjorde lungröntgen,EKG,tog blogprover,kollade pulsen,blodtrycket mm.
Efter att jag fått andas in syrgas med någonting roligt i så blev det bättre,jag vart som lite lullig.
Fick även 14 kortisontabletter innan jag fick åka hem.
Idag hämtade jag även ut denna:
Ska använda denna om jag får svårt med andningen igen.
Dom gissade på att det var en allergisk reaktion men mot vad visste dom inte.
Får väl se om det kommer tillbaka eller inte.
Ska försöka sova lite imorgon ska jag på sjukhuset.
Godnatt.

It's usually the ones who are willing to do anything and everything for another that end up getting hurt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback