I just can't stop smiling

Heeeeey!
 
Igår åkte jag ut till stugan för att umgås med trevligt folk.
Det var en båtfest i laxfiskestugan där det grilllades,spelades gitarr,sjöngs och hade det trevligt.
Sjukt roligt att träffa vissa som jag inte sett på flera år,vissa kände inte ens igen mig.
Jag själv tyker inte att jag har förändrats så mycket men men...
 
båtgänget för några år sedan.
 
Pappa skjutsade hem oss med båten idag,sjukt härligt att man kan åka båt hela vägen hem.
Blev en kebabrulle och film som vi halvsov igenom.
Sen har vi kollat igenom våra garderober och lagt fram lite kläder vi ska ha med oss till Stockholm.
På torsdag åker vi och det ska bli så grumt kul och grymt skönt med 4 hela dagars ledighet!
 
Snart snart.
 
Nu blir det solsidan med frugan min.
Later.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback