It wasn't easy

Heeeeey!
 
 
Kul att se att så många kikar in även fast jag inte visat nått livstecken på ett par veckor.
Stockholmsresan var helt underbar!
Shopping,Gröna Lund,drinkar,gomat,utekvällar och finfiiiina människor.
Sara har dom flesta bilderna så när jag fått dom kommer det nog upp lite bilder.
 
 
Sen jag kom hem från Stockholm har jag bott i stugan.
Det är åkerbärssäsong så jag har spenderat mesta delen av min tid i skogen och resten på jobbet.
Har även spenderat tid med familjen,mamma pappa,brorsan,Anna och även syrrans son Joel har varit här ute.
Det har varit riktigt härligt.
 
Nu är det säkert många som undrar varför jag plockar åkerbär.
Det är väldigt lätt att få ihop en extra slant på det.
Så mina fickpengar till Turkiet är iaf fixade :)
 

Nu ska jag äta lite jordgubbar och se en film med mina föräldrar.
Imorgon väntas jobb.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback