Lovin life

Heeeeey!
 
I måndags efter jobbet for jag,mamma,pappa o Sara och köpte en resväska till mig sen blev det allstar.
Mamma o pappa firade semestern med ett par öl medans jag och Sara käkade en allstarplate.
 Sen åkte vi ut till stugan för att umgås med mina föräldrar,min bror och hans tjej och självklart min favoritvovve.
Det var strålande väder,det blev griillning,bus med hunden och min bror höll på med sin gummibåt.
 
Foto: Finaste vovven http://instagr.am/p/L_LRnugo4H/
 
Finaste Kiro!
 
Tisdag: Efter att jag slutat jobba så for jag och Sara iväg och uträttade massa ärenden och sen åkte vi ner på stan och käkade och tog oss en öl.
Avslutade kvällen med en mjukglass på kajen,sjukt härligt!
Min kära mobil tappades i golvet igår också och gick sönder så är mobillös just nu.
Men det löser sig.
 
Idag har det blivit jobb och sen handlat,packat,käkat middag med Sara och Karla.
Imorgon åker jag,Sara,Karla,Danne,Emilia och Malin till Stockholm,kommer bli awesome!
Tack till bästa Sara som gjorde det möjlig för mig att följa med! ♥
 

Det blir en tidig kväll ikväll,upp 4.45 och vid 6 kommer taxin och plockar upp oss.
Blir inge bloggande förän på måndag när jag är hemma igen.
Later.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback