loving life

Heeey!
Igår var det full rulle hela dagen,åkte iväg och handlade på coop sen var vi och lämnade bilen till mamma och pappa och åkte sen till stan för lite shopping.
1 tröja och 5 linnen fick följa med mig hem,riktigt nöjd.
Sen gick jag och Sara på allstar för att invänta Danne.
Beställde in en kanna,riktigt gött!
Det blev sen middag och sen åkte vi hemmåt för att duscha och invänta Karla och sen åkte vi till Tc.
Där träffade jag sjukt mycket goa människor,mina älsklingafrikaner och sen alla saknade carlshöjdare.
Riktigt trevligt var det.
Jag hann även springa förbi rex och säga hej till ett par jobbarkompisar.
Sen blev det efterfest hos oss och jag gick och la mig alldeles för sent men ändå klev jag upp 10 och började städa.
Danne åkte och jobbade för 1h sen och Sara sover så jag sitter och roar mig själv.
Ska fixa mig något att äta och lägga mig och se en film tror jag.
Later.


vem är daniel? din pojkvän?:)

2012-06-10 | 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback