you make my heart skip a beat

Heeeeey!
Nu var det längesen sist,har haft fullt upp den senaste veckan.
Blir lite kort om dom senaste dagarna.
Tisdag: Firade några av mina afrikanska vänner som tagit studenten,det var riktigt trevligt att träffa alla.
När jag varit där ett par timmar åkte jag ner till båten för att möta upp Sara,Danne och co.
Bra kväll.
Onsdag: Jag och Sara åkte ner till hennes stuga som ligger i närheten av Övik.
Grillade,drack vin,spelade yatzy,grillade korv och hade det trevligt.
Torsdag: Vi åkte in till Övik rätt tidigt för lite shopping innan det var dags att åka hemmåt för att jobba kväll.
Blev sen att gå till trädgården och ta ett par öl med Sara och Danne.
Fredag: Ledig,otroligt skönt!
Sov igen några timmar jag missat under veckan och sen blev det bara lugnt.
Lördag: Jag jobbade delad tur och när jag var ledig ett par timmar på dagen så åkte jag iväg och köpte blommor till mormor och morfars grav och planterade där. Åkte även och köpte ett par skor,nått jag verkligen behövde.
Söndag: Började dagen med jobb 7.30-18.
Sen åkte jag ut till stugan och käkade middag med mamma och pappa,tanken var även att jag skulle sova där men fick höra att Sara och Danne o CO skulle ut så jag blev lite sugen.
Fick skjuts med båt hem och satt tyst i soffan när Sara och Danne kom hem från jobbet,dom visste inte att jag skulle med så det var lite kul.
Blev en sjukt galen kväll igår,hade dock riktigt roligt.
Måndag: Ledig idag igen,dagen började med lunch på Allstar med Sara,Danne och sen kom även Karla.
Sen skickade vi hem Sara och vi andra gick för att köpa Saras present eftersom hon fyller år på fredag.
Sen har det varit fika med Saras syster,farmor och farfar och sen mötte jag och Sara upp Nina och Fidde på Café Göteborg för lite mat och planering för midsommar.

Det är vad som hänt den senate veckan.
Den här veckan kommer det vara full rulle,jobb,handla inför fredag,fixa och ha sig.
Ser dock framemot helgen enormt mycket.
Nu ska jag sova imorgon ringer klockan tidigt.
Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback