what a weekend

Heeeey!
Största delen av helgen satt jag i bilen.
Lördagkväll åkte jag tillbaka till Vindeln för att hämta min bror och Anna.
Åkte sen och hämtade Sara och Danne på jobbet och skjutsade hem Danne.
Sen åkte jag och Sara och hämtade upp Emilia i Lögdeå och bestämde oss sen för att åka till Sundsvall.
Det gick förbi en taggad kille på vägen.
Han dansade och pratade med skyltarna.
Vi köpte en korv och började sen åka hemmåt igen.
Stannade av i Övik och käkade hotellfrukost på Scandic och sen åkte vi vidare.
Var hemma vid 9 på morgonen,Sara kröp i säng direkt och jag hade 2h som jag skulle underhålla mig själv för att sen skjutsa Fidde till flyget och sen hämta mamma och pappa.
Sen dog jag i soffan när jag kom hem kan jag lova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback