I got a good feeling about this

Heeey!
Somnade rätt sent igår då jag satt och kollade på Chelseamatchen.
Vaknade sen vid 4-tiden imorse av att telefonen ringde, hade en kär vän som var lite pratglad sådär på morgonkvisten.
Dock ett tag sen jag pratat med han så det var rätt trevligt.
Kunde dock inte somna om efter det så låg och tittade på lite serier innan det var dags för jobb.
Riktigt lång dag idag,jobbade 7-17.30,åkte sen och hämtade vovven hos brorsan och sen vidare mot mariehem för att kolla på syrrans unge som hade match.
Lillskrutten.
När jag kom hem somnade jag gott på soffan i ett par timmar.
Blev sen en promenad längst älven med vovven,hur fint som helst.
När Sara kom hem så gick vi ner till älven igen och kastade lite boll med Kiro.
Nu kommer han sova gott inatt.
Imorgon är jag ledig och det känns helt underbart.
Ska ner på stan en sväng sen bara njuta av dagen,hoppas på bra väder så man kan ta en långpromenad.
Later.


lägg ut en bild på håret :)

2012-05-21 | 10:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback