I just can't stop smiling

Heeeey!
Idag var jag ledig vilket var hur skönt som helst.
Tog mig en sovmorgon till 10,gick sen ut med Kiro en sväng och busade nere vid älven.
Låg sen och latade mig i soffan och somnade en stund till och sen blev det en lite längre promenad med vovven.
Sen när brorsan hämtat hunden så åkte jag iväg med mamma och pappa och handlade lite.
Köpte lite plantor på blomsterlandet - paprika,tomater och physalis som vi ska ha på balkongen.
Köpte även jordgubbar på coop som jag och Sara smaskat på ikväll.
Nu ska jag sova vilket jag borde gjort för längesen.
Jobb imorgon 7-15.30.
Btw, Jossan bild på håret kommer jag lovar! :)


Ja bra!! :D

2012-05-23 | 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback