this is awesome

Heeeey!
Igår blev det balkonghäng hos oss.
Jag,Sara,Danne,Emilia och Nina satt på balkongen och pratade och hade det trevligt
Vi gick och la oss vi 4-tiden imorse och jag vaknade int förän vid 12.30.
Käkade lunch och sen begav jag mig till jobbet.
Jobbade 15-21 sen mötte jag upp Sara och vi käkade en glass i det underbara vädret nere på stan innan vi började vandra hemmåt.
Vi kom på den ljusa iden att ta ut en tv på balkongen så vi kunde se BB där.
Vi började även se en film men jag somnade gott efter ett tag och sen väckte Sara mig när den var slut.
Nu är jag pigg vilket inte känns så bra,tur jag jobbar kväll imorgon.
Ledig lördag,söndag och måndag och det kommer bli en hel del trevligheter under helgen.

Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback