you make my heart skip a beat

Heeeey!
Igår blev det kortdag,fick sluta redan 13.30,åkte iväg och handlade lite inför kvällen.
Jag,Sara,Emilia och Danne styrde filmkväll och det blev 2 skräckisar.
Sjukt läskigt,hade riktigt svårt att sova.
Idag klev vi upp rätt tidigt ändå,begav oss till ÖB,coop och sen middag på allstar.
Hade glömt en påse i mamma och pappas bil så vi åkte dit och hämtade den och for även förbi min bror och hämtade rakapparaten så ikväll blev våran lägenhet en frisörsalong.
Jag,Sara och Danne har nya frisyrer.
Blir ingen bild ikväll på håret men det kommer nog en bild imorgon.
Kan iaf säga att det är stor skillnad men det kanske man förstår när man ser högen av mitt hår som åkte.
Ska upp och jobba klockan 7 så borde sovit för länge sedan.
Nu blir det sängen.
Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback