you're the greatest

Heeeey!
Varit ledig idag vilket varit otroligt skönt.
Lördag blev det sjöbris med trevligt folk och efterfest hos oss.
Vi gick och la oss vid 6 på morgonen,sjukt slitna dagen efter.
Bara att börja leva och göra iordning tårtan för morsdag och åka och köpa blomma till mamma,jag Sara och Emilia åkte till mamma och pappa i stugan och grillade och käkade tårta och se var det bara att åka hem och börja om för krogsöndagen.
Idag bänkade jag,Sara,Emilia och Danne oss i soffan för lite BB osv innan vi åkte ner på Allstar för middag.
Sjukt gott,som vanligt.
Nu sitter jag och Sara och inväntar kvällens avsnitt av BB och sen blir det sängen,jag behöver sömn.
Jobb imorgon igen men endast 4 dagar denna vecka,skönt.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback