what a weekend

Heeeey!
 
I helgen har vi firat min kära farmor som fyllde 90år när vi var i Turkiet.
Vi blev 39st som samlades på le garage på Umedalen för en god middag.
Farmor var otroligt nöjd och det var riktigt kul att träffa så många kusiner igen.
 
Sen var vi 18st som åkte till min faster för några drinkar innan det blev utgång.
Kusiner,fastrar med respektive och mamma o pappa var vi som begav oss till Schalgerklubben och hade kul.
Jag vandrade sen vidare mot olles för att möta upp Sara och Danne och avslutade kvällen på Allstar.
Riktigt bra kväll!
 

Sov sjukt dåligt inatt så imorse var jag riktigt trött!
Men bara att kliva upp för att åka till Umedalen igen för att fira min  kusin som fyllt 40år.
 
Sen åkte jag till Jannike och Alina och myste med dom ett tag innan jag äntligen tog mig hem och dog en stund på sängen innan det var dags att möta upp Sara för att gå och köpa pizza.
 
Nu ligger vi halvdöda i soffan och inväntar Solsidan och sen blir det Beck.
Bra helg/dag/kväll med andra ord.
 
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback