I do love it

Heeeey!
 
Dom senaste 2 veckorna så har jag inte mått så bra,sovit dåligt och inte fått behålla maten så jag har varit sjukskriven.
Uppsökte läkare och efter att agerat nåldyna så blev svaret,uttorkad och stress.
Fått lite piller som ska knapras i 4 veckor och sen ska jag ta det lugnt så kommer nog det här bli bra.
Kommer bli bra att åka till Turkiet i 2 veckor den 27:e,längtar!
 
Idag fyller även en av mina favorit killar år.
Min älskade systerson Joel som blir 6år idag,helt sjukt vad snabbt dom växer!
 
 
Imorgon ska jag åka till lilleman en sväng och ge honom en present.
Han vill även bli firad i Turkiet precis som hans morfar,haha!
 
Nu ska jag lägga mig och titta på en film.
Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback